وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF در ایران

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دانلود سریال teen wolf فصل پنجم قسمت هشتم

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دانلود سریال فوق العاده زیبا teen wolf فصل پنجم قسمت8

« دانلود رایگان با لینک مستقیم با کیفیت 720p-480p  »

کیفیت 720P اضافه شد
لینک های مستقیم 720,480P اضافه شد

زیرنویس فارسی اضافه شد

ژانر : درام , کمدی، ترسناک
وضعیت پخش : در حال پخش

ژانر : اکشن , هیجان انگیز
کارگردان : Jeff Davis
بازیگران : Tyler Posey, Crystal Reed and Dylan O’Brien

شبکه : MTV
فرمت فایل : Mkv
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان این سریال درباره یه پسره به نام اسکات که یه شب با بهترین دوستش میره جنگل و توی جنگل و تو تاریکی موجود عجیبی بهش حمله میکنه و روز بعدش که بهوش میاد میبینه که بدنش شروع به تغییراتی میکنه و …



دانلود قسمت ۰8 از فصل پنجم : کیفیت :480p

لینک مستقیم
 
دانلود قسمت ۰8 از فصل پنجم : کیفیت : 720p

لینک مستقیم


زیرنویس فارسی

لینک مستقیم

نظرات  (۱۸)

دمت گرم کارت درسته خدا فقط خودش یجوری تا دی ماه بگزرونه.ممنون
پاسخ:
ممنون 
 
داداش ممنون از زحماتت واقعا ایول داری مرسی
پاسخ:
ممنونم
سلام و ممنون از سایت خوبتون من بچه روستا هستم و زیاد چوپانی کردم میکنم و ان شا الله خاهم کرد و گرگ ژیاد دیدم میبینم و خاهم دید حالا سوال مهم انجاست :
اگه من برم به گرگه بگم از من یه گاز کوچلو بگیر بعد ول کن بنظزتون میزاره حرفم تموم شه بعدش بخوره منو یا نه همون وسطاش میخوره ؟
پاسخ:
سلام.
داداش من الان چی بگم مثلا
dadash in season chand episode?
پاسخ:
فکر کنم مثل فصل 4 باشه دقیق نمیدونم منم
سلام.ممنون از سایت خوبتون.توروخدا برین پرس و جو کنید ببینین الیسون زنده میشه یا نه؟
پاسخ:
سلام. اگه زنده بشه که لو نمیدن اخبار رو میخوان که تو ناگهانی ببینی زنده است هنوز اخباری نیومده اگه باشه میزاریم.
عجبا
تو صفحه فیسبوکشون یه تیکه گذاشته بودن الیسونو زنده کردن
یعنی میخواستن مارو بیشتر بزارن تو کف
پاسخ:
هنوزم معلوم نیست. شاید میخوان ما رو گمراه کنن اما دیگه سریال از قسمت بعد عالی میشه
سلام با عرض خسته نباشید  
از شما بخاطر  کارهای عالیتو  تشکر میکنم
پاسخ:
سلام. نظر لطفه شماست مرسی
دستتون درد نکنه چن روز یبار قسمت جدید میاد؟؟؟
پاسخ:
هر هفته سه شنبه ها یک قسمت میاد
سلام ممنون از سایت خوبتون 
فقط اگه میشه میتونید پرومو های قسمت های جدیدو بذارید لطفا مرسی خسته هم نباشید!
پاسخ:
سلام. مرسی اگه باشه میزاریم.

ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
خواهش
مرسی بازم مثل همیشه عالی
پاسخ:
ممنون
ببشید...این فصل چند قسمته؟
پاسخ:
وال منم نمی دونم.
ممنون ازوتون خیلی لطف میکنید
پاسخ:
مرسی
دمت گرم
پاسخ:
مرسی
دست گلت درد نکنه ^_^
پاسخ:
مرسی
720p کی میاد؟؟
پاسخ:
هر وقت بیاد قرار می گیره
ایولا دمتون گرم.  ... همینطوری بدون زیرنویس نگاه میکنم .... صبر ندارم تا بیاد 
خسته نباشی
پاسخ:
مرسی
زیرنویس به محض اینکه بیاد قرار می گیره
زیر نویسش دقیق ساعت چند بیام دان کنم
پاسخ:
زیرنویس 3و 4 بیا دان کن البته قول نمیدم. چون قسمت قبل این حدودا اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بنر های مذهبی سایت و وبلاگ