وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF در ایران

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

۷

دو پرومو از قسمت 10 سریال تین ولف فصل پنجم

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

در قسمت بعد یعنی قسمت دهم سریال teen wolf در فصل پنجم 2 پرومو از این قسمت منتشر شده که می توانید ببنید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


پرومو قسمت اول

لینک مستقیم

پرومو قسمت دوم

لینک مستقیم

نظرات  (۷)

سلام ب تمام طرفدارن تین ولف ....ی سریال هم هست خیلی قشنگه شاید بعضی ها دیده باشن اسمش مردگان متحرک حتما ببینین
پاسخ:
سلام. اره دیدن خیلیا

سلام خیلی بده که رابطه ی اسکات و اتایلز داره خراب می شه امیدوارم اینطوری نشه من هر دوشون رو دوست دارم.
پاسخ:
سلام. حتما رابطه شون خوب میشه
Salam filme (THE 100)fogholadast .na wolf dare na chize digeyeama aliiiiyeeeeee❤❤
پاسخ:
اینم عالی
واقعا teen wolf سریال فوق لعاده ای ولی شما سریالی تو مایه ها teen wolf یا vampire diaries سراغ ندارین به غیر از اصیل ها 

پاسخ:
اگه خون اشامی میخواید نوع جدید این سریال خوبه The Strain
سلام مجتبی سریال واقعا مثه تین ولف کمه اما من اونایی ک خوشم اومده ایناس 
French و vampire diaries و arrow. خوشم اومده 
پاسخ:
منم دوتا میگم
   The Strain - merlin
سلام خسته نباشید خدمت مدیران محترم
من یه فیلم سریالی می خام در سبک همین teen wolfاگه کسی واقعا می دونه مث این فیلمه معرفی کنه ممنون
پاسخ:
سلام. والا من خودم زیاد فیلم نمی بینم همش سریال می بینم. چیزی نمی تونم بگم. دوستان کامنتت رو دیدن شاید معرفی کردن
پس تئو بالاخره کار خودشو میکنه😥
پاسخ:
نشون نداد کی زد. اما حتما تئو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بنر های مذهبی سایت و وبلاگ