وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF در ایران

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دانلود زیرنویس سریال teen wolf فصل 5 قسمت نهم

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ


دانلود زیرنویس فارسی قسمت نهم از فصل پنجم سریال teen wolf

زیرنویس فارسی اضافه شد

بایت ناهماهنگی زیرنویس در کام پلیر از دو پلیر زیر استفاده کنید.
VLC media player
Pot player

ژانر : درام , کمدی، ترسناک
وضعیت پخش : در حال پخش

ژانر : اکشن , هیجان انگیز
کارگردان : Jeff Davis
بازیگران : Tyler Posey, Crystal Reed and Dylan O’Brien

شبکه : MTV
فرمت فایل : Mkv
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان این سریال درباره یه پسره به نام اسکات که یه شب با بهترین دوستش میره جنگل و توی جنگل و تو تاریکی موجود عجیبی بهش حمله میکنه و روز بعدش که بهوش میاد میبینه که بدنش شروع به تغییراتی میکنه و …

برای دانلود زیرنویس سریال teen wolf فصل پنجم قسمت نهم به ادامه مطلب بروید.

نظرات  (۱۸)

salam zirnevis ro bia4 music pakhsh karde age khastin berin begirin
پاسخ:
سلام. زیرنویس نیومده بیا 4 موزیک هم رفتم. خبری نیست.
من صب تو M TV دیدم عالیه....حتما نگا کنین
پاسخ:
اوکی
وای قسمت ده محشره......
پاسخ:
تا زیرنویس باید بعد محشر میشه
سلام. من یه جا خوندم وقتی فصل5 تمدید شده قسمتاشو 25تا اعلام کردن(تو مراسم کامیک کان)
پاسخ:
سلام. منم گفتم شاید. چون خودمم نمیدونم چند قسمت ها

این فصل چند قسمته؟
پاسخ:
شاید قسمت 10 قسمت پایانی باشه
این فصل چند قسمته؟
استایلز گرگینه می شه؟
پاسخ:
نه این یه عکس فقط 5 فصل توش گرگینه نشده این گریم هم مال فصل اول که استایلز قیافش اینجوری
چرا هر هفته یه قسمت میاد؟مردیم از خماری
پاسخ:
چون نمیشه یکسال رو یه فصل کار میکنن بعد هر روز قسمت بدن بیرون ناعادلانه است. دیگه قسمت 10 پس فردا میاد.
ghaziie chie
ta hala zir nevis kharab nabod alan intori shod ey baba
پاسخ:
زیرنویس خراب نیست از رو پلیرهای دیگه کاملا میاره من خودمم رو کام پلیر خراب بود رو پلیر دیگه اورد دیدم. قضیه اش اینه مترجم اصلی این سریال دو قسمت نیستش یعنی مشکلی براش پیش اومده 
سلام داداش زیر نویس عالی بود مرسی .
بچه ها زیر نویس مشکلی نداره یا کم پلیرتون خرابه یا نیاز به دو سه دوره کلاس کامپیوتر دارید
پاسخ:
سلام. مرسی

اینکه زیرنویسش با هیچ پلیری درست نشون نمیده :(
ی هفته منتظر بمون بعدش اینجوری حالت گرفته بشه :(
پاسخ:
دیگه همین زیرنویس شرمنده اما برا من میاره بالا دقیق 
چرا خرابه؟؟
با kmp نامفهومه با vlc هم مربع نشون میده فقط :\
پاسخ:
از Pot player استفاده کنید
 سلام از این سایت دان کنین درسته 
http://www.1.mysrtsub.ir/index.php?m=search&type=3&mu=1&name=tt1567432
پاسخ:
سلام. مرسی
سلام مرسی که زیر نویسو گذاشتین ولی باید بگم که زیرنویس خرابه با برنامه هایی ام که ذکر کردید اجرا کردم ولی بازم درست نشد لطفا رسیدگی کنید مرسی از سایت خوبتون
پاسخ:
رو کام پلیر خرابه با پلیر دیگه تست کنید. و صحیح با پلیر Pot player
سلام و خسته نباشید . زیرنویس قسمت 9 مشکل داره. مرسی
پاسخ:
سلام. گفتم دیگه از پلیر تو پلیر دیگه استفاده کنید از  VLC media player
Pot player - استفاده کن
زیرنویس برای من درس نمیاد نا مفهومه اون کاراری توی اینترنت هم کردم نمیشه ! ای بابا

پاسخ:
فقط با این دو نرم افزار پلیر میاد دانلود کنید.
VLC media player
Pot player
برا توافق هسته ای اینقد واینستاده بودم مرسی
پاسخ:
دیگه اتفاق افتاد
واااای بالاخره اومد مردیم بابا
پاسخ:
اره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بنر های مذهبی سایت و وبلاگ