وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF

طرفداران سریال تین ولف در ایران teenwolf.blog.ir

وبسایت هواداران سریال TEEN WOLF در ایران

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

۶

دانلود زیرنویس سریال teen wolf فصل 5 قسمت 10

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

دانلود زیرنویس فارسی قسمت 10 از فصل پنجم سریال teen wolf

پایان نیم فصل

 زیرنویس فارسی اضافه شد

ژانر : درام , کمدی، ترسناک
وضعیت پخش : در حال پخش

ژانر : اکشن , هیجان انگیز
کارگردان : Jeff Davis
بازیگران : Tyler Posey, Crystal Reed and Dylan O’Brien

شبکه : MTV
فرمت فایل : Mkv
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان این سریال درباره یه پسره به نام اسکات که یه شب با بهترین دوستش میره جنگل و توی جنگل و تو تاریکی موجود عجیبی بهش حمله میکنه و روز بعدش که بهوش میاد میبینه که بدنش شروع به تغییراتی میکنه و …

برای دانلود زیرنویس سریال teen wolf فصل پنجم قسمت 10 به ادامه مطلب بروید.



دانلود زیرنویس فارسی قسمت 10 از فصل پنجم [پایان نیم فصل]


لینک مستقیم

نظرات  (۶)

بچها نمیدونید درک هیل میاد یا نه یکی جواب بده

پاسخ:
درک هیل معلوم نیست هنوز اما هر خبری اومد اطلاع میدیم هنوز چیزی نیومده
این زیر نویس ب زبان فارسی نیس که

پاسخ:
خودم امتحان کردم فارسی اگه فارسی نیست اینی که ما گذاشتیم برای شما نمیاره به سایت های مرجع زیرنویس سر بزنید.
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۵ احمدرضا ذاکری
با سلام . میخواستم بگم که نیم فصل سریال تین ولف تموم شده باید صبر کنیم تا نیم فصل بعدی یا همونطور هفته ای یه بار طبق معمول میاد . ممنونم
پاسخ:
سلام اگه مطالب دیدی باشید گفتیم این سریال رفت برا 5 ماه دیگه یعنی تا 10 قسمت از فصل 5 ساخته بودن بقیه فصل 5 رو دارن میسازن
من زیرنویس رو دان کردم خود فیلم رو نمیتونم دان کنم،چکار کنم؟
پاسخ:
قسمت 10 که گذاشتیم

دانلود قسمت 10 از فصل پنجم : کیفیت 480p

لینک مستقیم

دانلود قسمت 10 از فصل پنجم : کیفیت 720p

لینک مستقیم

دانلود قسمت 10 از فصل پنجم : کیفیت x265 720p

لینک مستقیم

این ماله ۴۸۰هستش؟
پاسخ:
برا 480 و 720 x265 هنوز 720p نیومده
زیر نویس فارسی ها درس کار نمیکنه
پاسخ:
این زیرنویس صحیح خودم امتحان کردم و دیدم. شما چه نسخه از سریال دان کردید. این مال 480p و 720p هنوز نیومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بنر های مذهبی سایت و وبلاگ